کارت ویزیت لمینت

لمینت ها روکش های ضخیمی هستند که که باعث استحکام و شکیل شدن کار می شوند. این نوع روکش ها خود می توانند به ۲ صورت سرد و گرم استفاده شوند. در حالت گرم لمینت  بسیار محکم خواهد بود و کاغذ را کاملا صاف نگه می دارد و امکان تا شدن را از آن می گیرد. در حالت سرد این روکش نرم است ولی استحکام مناسبی به کاغذ می بخشد. جدای از روش استفاده، لمینت ها خود می توانند مات، براق و مخمل باشند که بسته به سلیقه و نظر شما قابل استفاده هستند. کارت ویزیت لمینت جز کارت های مناسب و ایده آل است.

انواع لمینت:

1.لمینت مات:

به كارتهاي عابربانكي يا كارتهاي تلفني شهرت دارند.ضخامت و گوشه گرد بودن نيز از ويژگيهاي بارز اين نوع كارت محسوب مي شود؛ کارت ویزیت لمينت با روکش مات جزو گروه كارتهاي همه پسند است و در تمامي حوزه هاي كاري مورد استفاده قرار مي گيرد. این جنس طرح شما بر روي كاغذ ٣٠٠ گرم گلاسه چاپ شده و سپس ورق ضخيم لمينت مات روي كاغذ كشيده مي شود كه مانع از شكنندگي كارت شما خواهد شد و در نهايت نيز كارتها توسط قالب دورگيري و به صورت گوشه گرد تحويل شما خواهند شد.

انواع لمینت مات:


_ لمینت مات مربع

_ لمینت مات برجسته

_ لمینت مات ویزیتی

_ لمینت مات طلاکوب


2.لمینت برجسته

در واقع همان جنس لمینت مات است با این تفاوت که می توانید نسبت به ایده ای که در ذهن دارید برخی قسمت های کارت مثلا لوگوی شرکتتان را برجسته کنید. هر طرف کارت ویزیت لمینت برجسته ( استخوانی) روی یک مقوای ایندربرد 300 گرم چاپ شده سپس روی آن سلفون مات کشیده شده و روی هم لمینت می شود.

انواع لمینت برجسته:

_ لمینت برجسته طلاکوب

_لمینت برجسته ویزیتی

3.لمینت براق

کارت لمينت با روکش براق جزو گروه كارتهاي همه پسند است و در تمامي حوزه هاي كاري مورد استفاده قرار مي گيرد و تا مدتها شریک و همراه کیف ویزیت مشتری شما خواهد بود. روکش براق این جنس، باعث جذابیت و درخشندگی بیشتر رنگ ها خواهد شد و در واقع فضایی دوستانه تر و صمیمی تر ایجاد می کند.

انواع لمینت براق:

_ لمینت براق مربع

_ لمینت براق ویزیتی

_ لمینت براق طلاکوب

مقوا شما را در تهیه ی کارت ویزیت باب سلیقه ی خود، همراهیتان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *