تاثير خريد آنلاين

خريد آنلاين تاثير بسيار زيادى امروز روز در زندگى ما گذاشته است و باعث شده است كه هم در وقت شما و هم در قيمت كالا تاثير بسيار زيادى بگذارد.در اين مقاله به تاثيرات آنلاين بودن خريد مى پردازيم

١.زمان :

خريد آنلاين باعث شده است كه در زمان بسيار رفه جويى شود،در اصل قبل از آنلاين خريد كردن شما مى بايست به صورت حضورى خريد مى كرديد اما امروزه با استفاده از سايت و نوشتن مشخصات خود در بازه زمانى مشخص شده به دست شما مى رسد و ديگر لازم به حضور شما و رفتن به مغازه مورد نظرتان نيست.

٢.تنوع :

شما ازطريق سايت و به صورت آنلاين مى توانيد تمام محصولات را با تنوع مختلف ببينيد به طور مثال شما اگر از لباسى خوشتان آمده باشد اگر در مغازه باشيد امكان دارد تنوع آن محصول تمام شده باشد يا سايزتان را نداشته باشد ولى خريد آنلاين اينگونه نيست و شما در اصرع وقت مى توانيد محصول مورد نظر خود را خريدارى كنيد.

٣.قيمت :

شما هنگامى كه از سايت خريد مى كنيد ديگر آن پولى را كه مغازدار به خاطر اجاره مغازه،ماليات و… را از شما نمى گيرد و مى توانيد محصول مورد نظر خود را با قيمت مناسب تر و پايين تر خريدارى كنيد

٤.كيفيت :

شما با استفاده از سايت مى توانيد تمام نظرات ديگران درباره محصول را مشاهده كنيد و از تجربيات ديگران استفاده كنيد و متوجه شويد كه كدام كالا با كيفيت است و كدام كالا نيست . با استفاده از خريد آنلاين شما مى توانيد كيفيت كالاى مورد نظر خود را هم از طريق نظرات ديگران و هم از طريق امتياز دهى سايت مترجه شويد.

كار آفرينى از طريق آنلاين :

با بوجود آمدن اينترنت و ايجاد سايت ها مردم جهان توانستند خيلى راحت با هم ارتباط بر قرار كنند بدون آن كه زمان ببرد. همچنين با ايجاد سايت هاى فروشگاهى كه به صورت آنلاين شما مى توانستيد خريد كنيد شغل هايى ايجاد شد از جمله كار هاى ماركتينگ،چك كردن سايت ،جواب به كاربران،به روز رسانى سايت و… مى توان اينگونه بازگو كرد كه با ايجاد اينترنت و كار هاى آنلاين باعث ايجاد شغل هاى زيادى شده است و به اشتغال نه تنها كشور بلكه جهانيان كمك كرده است.

محصولات چاپى در خريد آنلاين

امروزه در تمامى حوزه ها شما مى توانيد محصول مورد نياز خود را تهيه كنيد ،در حوزه چاپ هم به همين صورت است چاپخانه هاى متعددى با ايجاد سايت توانسته اند در زمان كم تر محصول مورد نياز مشتريانشان را به دستشان برسنند،در اين راستا مقوا اولين استارتاپى است كه با ايجاد سامانه ى آنلاين چاپ از چندين چاپخانه با قيمت مناسب و كيفيت بالا و خدمات گوناگون از انتخاب زمان تحويل محصول گرفته تا آموزش طراحى و مشاوره در اختيار شما مى گذارد.

چگونه سایت چاپ آنلاین خود را تهیه کنیم ؟

یک طراحی سایت چاپ آنلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا تجربه ی کاربری مناسبی را برای مشتری فراهم کند و در نهایت به افزایش فروش منجر شود؟در ادامه سعی داریم تا در خصوص ویژگی‌های یک فروشگاه چاپ آنلاین صحبت کنیم . سایت فروشگاهی چاپ آنلاین باید دارای چندین ویژگی مهم باشد که ما این خصوصیات را در دو بخش :

1. ارتباط مشتری

2.پنل مدیریت

با توجه به پیچیدگی‌های که سفارش آنلاین محصولات چاپی دارد، مهمترین خاصیت یک سایت طراحی دقیق و قابل فهم برای کاربری است که اطلاعات ناقصی از چاپ و نوع جنس به کار رفته در هر محصول را دارد. پس طراحی باید به گونه‌ای باشد تا کاربر به راحتی بتواند به محصول موردنظر دسترسی پیدا کند. حال در ادامه به خصوصیات دو بخش ارتباط با مشتری و پنل مدیریت می پردازیم .

این مقاله مقدمه ای است تا شما با خرید آنلاین و چاپ آشنا شوید در ادامه به ویژگی وتک تک خصوصیات آن ها می پردازیم. به نظر شما آیا محصولات چاپی مثل کارت ویزیت چه ویژگی های برتری در چاپ آنلاین داشته باشن ؟

شما می توانید در باره انواع چاپ ها نیز مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *